Auteur |
Bericht |
TheDude
Site Admin
|
|
Pro-Oiler inbouwen + Foto's |
|
Heb meteen een Pro-Oiler ingebouwd op mijn ZX9R, zoals ook bij mijn vorige motoren.
De Pro-Oiler is een automatisch kettingsmeersysteem wat voorkomt dat de ketting slijt.
Zie ook Pro-Oiler Site
Zal laten zien hoe ik het gedaan heb, helpt misschien als je ook een wilt inbouwen.
Allereerst de locatie van de controler (regeleendheid, de micro-processor die de meetgegevens verwerkt en de pomp aanstuurt)
Belangrijk is dat deze zich in het zicht bevindt, voor storingsmelding, process-control en bediening)
Ik gebruik hiervoor het meegeleverde dubbelzijdig plakkende klittenband
Dan de positie van de "nozzle" bepalen.
Daarna boren en tappen:
Daarna kan de bracket vastgeschroefd worden
Er is plaats genoeg voor de verbindingskast met zekering onder het zadel achter het kuipwerk.
hier zie je de voorraadfles, de verbindingskast en de pomp
Stroom voor de Pro-Oiler tap ik af van het achterlicht
het snelheids-signaal van het voortandwiel tap je af onder de tank, er zijn drie draadjes, je moet de gele hebben
Nu nog het tankje vullen, primen en klaar[/list]
|
|
Wo Feb 14, 2007 9:31 am |
|
 |
Ronald Faber
Geregistreerd op: 06 Apr 2007 Berichten: 10 Woonplaats: Zwaag (Nederland) |
|
|
|
Ziet er knap uit Dude
Ik heb zelf een kettingsmeersysteem van OSCO, is errug makkelijk te monteren en ziet er ook nog leuk uit voor het design

_________________ Er zijn 3 snelheden: snel, heel snel en OHHHHH SHIT!! |
|
Wo Apr 18, 2007 5:39 pm |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|